Horaris

 

HORARI  2019

horaris dilluns dimarts dimecres dijous divendres
8:00h tono hipopressius    salut esquena (07:45h ) TONO STRECHING (07.45H)  
9:15h

streching 2ºp

tono - aerobic

BODY PUMp 

SALUT ESQUENA

sPINNING ABD

pilates

steps

10:15h

EN FORMA

SALUT PILATES

salut esquena

AQUAGYM

FITNESS

fitness senior

aquaGYM
11:00H AQUAGYM aquagym   aquagym AQUAGYM (11:15h)
11:45h CORRECTIVA AQUAGYM   CORRECTIVA  

13:40h

  BodyBALANCE   pilates  
15.30h body pump  steps spinning  tono - pilates

circuit funcional

AQUAGYM
18:00h

 

 

gac

HIPO-IOGA 2º P

  tabata 2ºP
18:15h salut pilates

MANTENIMENT 2ºp

  step - tono body pump pilates
18:30h   spinning      
19:15h

SH`BAM

ESQUENA (18.45h) body pump 

hipopressius

SPINNING

 

19:30h

SPINNING

 

AQuaGYM

interval

training 2ª p

aerobic

interval training 2º P

tono

AQUAGYM

spinning

20:15h

body TONO

pilates  SH`BAM

body balancE (20:25h)

body PUMP

 

  • No està permès entrar dins la sala fins que no hagi acabat la classe.
  • Cise es reserva el dret de modificar les condicions generals referent a classes i horaris.

 

QUÈ ÉS CADA CLASSE

 

  •  STEPS: Sessió de treball cardiovascular i muscular basada en les combinacions de pujades i baixades d'un esglaó de manera rítmica i coordinada.
  • TONO: Classe dirigida per l'augment de la musculació amb una sessió suau amb material de l'aula.
  • GIM-AQUÀTIC (AQUAGYM): Dins la piscina, dirigida pels seus exercicis a la tercera edat o amb problemes d'articulació.
  • BODY-BALANCE: És un programa que combina exerccicis de Taichí, Ioga, Pilates i Gimnàstica basats en la força i la relaxació.
  • BODY-PUMP: Classe dirigida per augmentar la massa muscular, perdent a la vegada pes en greix.
  • SPINNING: Sessió amb bicicleta estàtica. L'Instructor marca la intensitat, tot seguint el ritme de la música. Ideal per millorar la resitència cardio-vascular.
  • STRECHING: Classe dirigida per millorar la flexibilitat gràcies a una sèrie d'exercicis d'estirmanets amb un temps determinat cada un.
  • MANTENIMENT: El grup d'exercicis que treballa tot el cos més suau que es pot trobar en el centre.
  • G.A.C: Sessió ideal per tonificar i definir glutis, abdominals i cames. 
  • ESQUENA: Classe dirigida al tractament i prevenció de problemes d’esquena. Una sessió d’exercici suau que inclou treball de tonificació i estiraments específics per la correcció postural.
  • HIPOPRESSIU: Mètode específic de tècnica abdominal i perineal. intensita mitja.
  • PILATES: Exercicis que ajuden a millorar la tonificació, flexibilitat i coordinació a traves de moviments suaus
  • TÀBATA: Circuit de peses i cardio en rotacions. Circuit americà amb intervals d'alta intensitat.