Horaris

 

HORARI   AGOST 2020

horaris dilluns dimarts dimecres dijous divendres
8.00h TONO   esquena pilates  
9:15h

 STRECHING 

BODY PUMp 

 ESQUENA

pilates

steps

10:20h

AQUAGYM

AQUAGYM

aquagym

aquagym

fitness senioR

11:00H          
11:45h CORRECTIVA     correctiva  

13:40h

  Body BALANCE      
15.30h body pump  steps esquena  

trainer

18:00h

 

 

 

   
18:15h GAC GAC BODYPUMP bodybalance body pump  pilates
18:30h          
19:15h

BODY PUMP

spinning 

STEP TONO

GAC

 
19:30h

AQUAGYM

    aquazumba

spinning

20:15h

SPINNING

STRECHING  

body balancE

 

 

  • No està permès entrar dins la sala fins que no hagi acabat la classe.
  • Cise es reserva el dret de modificar les condicions generals referent a classes i horaris.

 

QUÈ ÉS CADA CLASSE

 

  •  STEPS: Sessió de treball cardiovascular i muscular basada en les combinacions de pujades i baixades d'un esglaó de manera rítmica i coordinada.
  • TONO: Classe dirigida per l'augment de la musculació amb una sessió suau amb material de l'aula.
  • GIM-AQUÀTIC (AQUAGYM): Dins la piscina, dirigida pels seus exercicis a la tercera edat o amb problemes d'articulació.
  • BODY-BALANCE: És un programa que combina exerccicis de Taichí, Ioga, Pilates i Gimnàstica basats en la força i la relaxació.
  • BODY-PUMP: Classe dirigida per augmentar la massa muscular, perdent a la vegada pes en greix.
  • SPINNING: Sessió amb bicicleta estàtica. L'Instructor marca la intensitat, tot seguint el ritme de la música. Ideal per millorar la resitència cardio-vascular.
  • STRECHING: Classe dirigida per millorar la flexibilitat gràcies a una sèrie d'exercicis d'estirmanets amb un temps determinat cada un.
  • MANTENIMENT: El grup d'exercicis que treballa tot el cos més suau que es pot trobar en el centre.
  • G.A.C: Sessió ideal per tonificar i definir glutis, abdominals i cames. 
  • ESQUENA: Classe dirigida al tractament i prevenció de problemes d’esquena. Una sessió d’exercici suau que inclou treball de tonificació i estiraments específics per la correcció postural.
  • HIPOPRESSIU: Mètode específic de tècnica abdominal i perineal. intensita mitja.
  • PILATES: Exercicis que ajuden a millorar la tonificació, flexibilitat i coordinació a traves de moviments suaus
  • FREESTYLE: Son bandes de diferents tipus de resistencia que s'ajusten a les extremitats del cos, mans i peus, i son dirigides per una placa en forma de taula de surf i es antilliscant, el que permet moure el cos 360 graus, creant resistencia en totes les direccions degut a les lligues de resistencia.