Horaris

 

HORARI   2019-2020

horaris dilluns dimarts dimecres dijous divendres
8.00h tonO HIPOPRESSIUS    salut esquena (7.45H) pilates  
9:15h

TONO AEROBIC

STRECHING 2ºP

BODY PUMp 

SALUT ESQUENA

spinning - abd

pilates

steps

10:15h

en forma

SALUT PILATES

body pump fit

salut esquena

fitness

fitness senioR

11:00H AQUAGYM aquagym (10:15h) AQUAGYM aquagym AQUAGYM (10.15H)
11:45h CORRECTIVA aquagym (11:15h)   correctiva aquagym (11:15H)

13:40h

  Body BALANCE   pilates  
15.30h body pump  steps SALUT ESQUENA SPINNING

circuit

AQUAGYM
18:00h

 

GAC

 

   
18:15h pilates MANTENIMENT   step tono body balance (18.10h) 2ºP body pump (18.10h) tono 2ºP pilates
18:30h   spinning esquena (18:45H)      
19:15h

SH`BAM

  body pump hiit training 2ºP

cardio box

tono 2ºP

zumba dance fit
19:30h

SPINNING

AQUAGYM aerobic tono   AQUA zumba

spinning

20:15h

body TONO

pilates  SH`BAM

body balancE

body PUMP

 

  • No està permès entrar dins la sala fins que no hagi acabat la classe.
  • Cise es reserva el dret de modificar les condicions generals referent a classes i horaris.

 

QUÈ ÉS CADA CLASSE

 

  •  STEPS: Sessió de treball cardiovascular i muscular basada en les combinacions de pujades i baixades d'un esglaó de manera rítmica i coordinada.
  • TONO: Classe dirigida per l'augment de la musculació amb una sessió suau amb material de l'aula.
  • GIM-AQUÀTIC (AQUAGYM): Dins la piscina, dirigida pels seus exercicis a la tercera edat o amb problemes d'articulació.
  • BODY-BALANCE: És un programa que combina exerccicis de Taichí, Ioga, Pilates i Gimnàstica basats en la força i la relaxació.
  • BODY-PUMP: Classe dirigida per augmentar la massa muscular, perdent a la vegada pes en greix.
  • SPINNING: Sessió amb bicicleta estàtica. L'Instructor marca la intensitat, tot seguint el ritme de la música. Ideal per millorar la resitència cardio-vascular.
  • STRECHING: Classe dirigida per millorar la flexibilitat gràcies a una sèrie d'exercicis d'estirmanets amb un temps determinat cada un.
  • MANTENIMENT: El grup d'exercicis que treballa tot el cos més suau que es pot trobar en el centre.
  • G.A.C: Sessió ideal per tonificar i definir glutis, abdominals i cames. 
  • ESQUENA: Classe dirigida al tractament i prevenció de problemes d’esquena. Una sessió d’exercici suau que inclou treball de tonificació i estiraments específics per la correcció postural.
  • HIPOPRESSIU: Mètode específic de tècnica abdominal i perineal. intensita mitja.
  • PILATES: Exercicis que ajuden a millorar la tonificació, flexibilitat i coordinació a traves de moviments suaus
  •